Favorite Summer Lipsticks

00:32

Pozdrav drage moje i dobro došle u moj novi post.
Zakoračili smo u 9.mjesec, bliži se moje omiljeno godišnje doba - jesen.
No, prije nego počne, želim vam pokazati koje sam ja to ruževe voljela nositi ovo ljeto.



Prvi i definitivno najdraži ruž godine je Anastasia Beverly Hills u nijansi Electro. Ovo je inače tekući mat ruž koji izdrži na usnama cijeli dan ako treba, bez ikakvih problema. Vrijedi svake kune i definitivno bih u svojoj lipstick kolekciji htjela imati još neku nijansu.



Sljedeći ruž je ovaj iz Popfeel kolekcije u nijansi LA10 . Također, ovaj ruž je tekući i mat, postojan je na -usnama i ne treba ga često popravljati. Inače, obožavam ovu nude nijansu.



Sljedeći je Maybelline crveni ruž u nijansi Mat5, njega sam dobila tek za rođendan i već ga obožavam tako da sam ga morala staviti u  ovaj post. Nosila sam ga poprilično često iako je crvena nijasna, ali opet nije ona jarka, napadna, nego neka blaža nijansa. I baš mi se sviđa ova formula ruža, tako je mekan na usnama što mi se jako sviđa.



Zatim imam neki ruž koji sam dobila od rodice iz Švedske, ne znam ni gdje ga ima kupiti nit išta, ali ova nijansa je zakon. Neka rozo-ljubičasta, također mat. Samo što mi se ne sviđa kod ovog ruža je što se tako teško skida s usana, doslovno moram grebati.



Onda imam još jedan crveni ruž u mat verziji, također Popfeel u nijasi LA02. Ovo je neka narančasto crvena nijansa, i baš su mi svi hvalili ovaj ruž jer nije neka klasična nijansa. Meni se baš sviđa.



I na kraju imam jedan Avonov ruž u nježnoj pink nijansi. Ovaj ruž volim nositi i na posao i na faks i svugdje jer je baš nježan na usnama i baš je za svaki dan.


I ovo su swatchevi svih nijansi:


You Might Also Like

8 komentari

  1. Nice colors of lipsticks :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ljubitelj kolorističnih ruzeva za usne, iz nekih svojih razloga ali se uvek obradujem postu poput ovog! Predivna lista, jako interesantni proizvodi. Moram izdvojiti popfeel proizvode, koje obozavam i koje rado narucujem, odlicni su tako da verujem da si zaista uzivala u ovim ruzevima!
    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  3. i love the hot pink lip colour!

    x
    dahi tamara from strangeness-and-charms.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam koji mi je ruž bolji. Sve su nijanse jako jako lijepe, pogotovo od ovih matt. Sjajan post! Isto tako, slike su predobro ispale!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. ODlican post,bas mi se dopada ova boja karmina!♥

    Haul->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako odlični ruževi. Mnogo mi se dopadaju. Nisu oni klasični, ali u neku drugu ruku i jesu. Ne znam zaista opisati, ali stvarno su idealni za to ljetno vrijeme ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj predzadnji ruz.. koji si dobila od rođakinje, ti je sa eBaya. I ja ga imam u toj istoj nijansi.
    Naručila sam ga za probu jer je bio 1$.
    I oke je.
    Jel Popfeel original il s nekih ovak stranica,tipa eBay i sl?
    Vidjela sam da ga tamo ima.
    I bas me zanima kakvi su 🙈🙉🙊

    OdgovoriIzbriši